Josep Volart, de Can Turró de Palau, imatge del nou espot de iogurts Danone

El ramader Josep Volart de Santa Maria de Palautordera, acompanyat de Rafael Navarro, protagonitza la nova campanya publicitària de l’empresa Danone en la que la productora de iogurts vol fer incidència en l’origen de la llet amb la que elabora els seus productes. Així, el titular, explica les qualitats de la ramaderia Can Turró de Pa-lau de la que destaca que “és una granja petita, familiar, i el millor és que està situada a un Parc Natural”.

Josep Volart s’ha mostrat satisfet que, de les 600 granges que serveixen llet a Danone la seva hagi estat una de les 14 escollides a tot l’Estat per aquesta campanya publicitària. “Mirem de fer les coses ben fetes”, explica, assenyalant que “és un orgull que ens hagin escollit a nosaltres”. Als anys 90 Volart es va traslladar de Parets a Santa Maria de Palautodera quan els terrenys on estava establerta la seva ramaderia va passar a ser urbanitzada com a zona industrial.

A l’anunci destaquen l’alimentació de les vaques com a element important per aconseguir una llet de qualitat. En aquest sentit destaquen que “el que donem a les nostres vaques és com un plat combinat, aliments que porten energia, més aliments que porten proteïna”. En aquest sentit remarquen que, a banda de produïr la llet, des de Can Turró també tenen una cura específica dels camps dels que s’alimenten les vaques de la ramaderia.

També fan referència a la iniciativa de la marca de iogurts assenyalant que “el que està fent Danone és un reconeixement al ramader perquè la gent vegi la feina que hi ha darrere d’un iogurt”. Una companyia a la que el ramader palauenc fa 25 anys que lliura la llet a diari. Per Volart i Navarro, treballar per Danone “és una gran satisfacció i alegria perquè sabem que estem emparats per una gran companyia”.

La campanya també compta amb una segona de les ramaderies catalanes de les que s’abasteix Danone a Catalunya, situada a Torrelles de Foix i propietat de Pere Formatgé. Volart i Formatgé seran, també, al pack dels iogurts Danone i els consumidors podran conèixer les seves històries a la televisió i a la web www.danone.es.

Etiquetes:
%d bloggers like this: